Timeregistrering

Timeregistrering skal være let for dine medarbejdere. Også for dem på farten. Skyhost´s Timeregistrering app erstatter skrevne timesedler og hjælper med at optimere jeres forretning.  Der kan registres timer, materialeforbrug eller værktøj på mobilen.

Dagens opgaver opretter du og tildeler medarbejderen via webportal.

Timeregistreringen sker i Skyhost Opgavestyring, som er en komplet timesagsstyring app med integreret tidsregistrering. De elektroniske timeregistreringer for udførte opgaver, kan nu exportes direkte til Navision eller C5, så bogholderiet nemt kan fakturere.

Du har altid mulighed for at til og fravælge funktioner / moduler og er der særlige behov er der mulighed for tilpasning til disse.

Video: SkyHost på arbejde i en servicevirksomhed

Få dine registringer integreret med andre systemer.

Har du ønske om at SkyHost kan snakke sammen med eksisterende systemer, så kan det også lade sig gøre.

Vi har tidligere lavet integrationer med blandt andet Axapta, SAP og Navision. Dette er kun et udsnit af de funktioner vi stiller tilrådighed. Kontakt os og forklar hvad du har behov for.

Timeregistrering app´en er udviklet til iPhone og Android


Skyhost App´en er udviklet til både Iphone og Android og kan downloades fra App Store og Google Play.

timeregistrering app

Integrerer timeregistrering til Navision / C5


Vi har udviklet et specielt eksport format, som kan indlæses i Navision C5 som en kladde.

Man kan derved efter at medarbejderne har udfyldt timesedler, og overmontøren har godkendt disse, eksportere direkte til Navision C5 således at timer går på kunden, og medarbejderen får tilsvarende løn.

Yderligere integration


Se flere integrationer som Skyhost systemet som tilbyder.