Skyhost Support

Support


Her kan du få hjælp og svar på mange spørgsmål. I menuen til venstre finder du vejledninger til vores forskellige produkter samt link til fejlmelding af GPS enhed mv.

Finder du ikke det du søger er du velkommen til at kontakte os.

Ofte stillede spørgsmål

?Hvordan får jeg mit login til SkyHost?
Brugernavn og kodeord til SkyHost får du i din ordrebekræftelse der bliver sendt via e-mail
?Hvordan logger jeg ind i SkyHost?
Klik på “WebPortal login” knappen øverst på hjemmesiden – indtast brugernavn og kodeord.
?Jeg har glemt mit login?
Når du logger ind kan du under login boksen klikke på “glemt dit kodeord” – herefter skal du indtaste dit brugernavn eller den e-mail du er registreret hos SkyHost med. Klik på “send” og du vil efterfølgende modtage en e-mail med dine loginoplysninger.
?Hvordan registrerer jeg en SkyHost GPS enhed?
Klik på “Registrering” øverst på hjemmesiden. Du vil nu blive ført igennem registreringsprocessen – Vigtigt ! – for at registrere en enhed skal du bruge GPS enhedens IMEI nummer (står på enheden eller kassen til den)
?Hvordan ændrer jeg mine kontooplysninger?
Når du er logget ind i SkyHost Webportal kan du under “opsætning-> konto” ændre dine kontooplysninger, skifte kodeord og optanke sms-kredit.
?Kan jeg selv ændre mine oplysninger til kontrolcentralen?
JA – når du er logget ind i SkyHost Webportal kan du under “opsætning-> trackere” trykke på “åben” knappen ud for oplysninger til kontrolcentral. Herefter har du mulighed for at redigere i oplysningerne. Når du trykker “gem” vil du og kontrolcentralen modtage en ny kopi med de redigerede oplysninger – Se vejledning.
?Må jeg se SkyHost videoen igen?
Ja så skidt da – her er den igen: